Vind direct het ERP systeem voor jouw bedrijf
Odoo | Alpiek
Alpiek
Alpiek BV bestaat uit een team van 10 consultants/projectleiders, ontwikkelaars marketing en sales personen die zich hebben gespecialiseerd in het implementeren en ondersteunen van de Odoo oplossing bij klanten. Wij gaan voor een lange termijn relatie waarbij vertrouwen gebaseerd op gelijkwaardigheid en transparantie onze kernwaarde zijn.
Wij begrijpen dat de software maar een deel van de oplossing is. Vandaar ook dat we werken met consultants die een bewezen trackrecord hebben in het bedrijfsleven. Zij snappen de processen en kunnen helpen het ERP te laten landen in de organisatie.
Met deze ervaring hebben we een eigen implementatie methodiek ontwikkeld gericht op een snelle livegang, waarna we stap voor stap functionaliteit toevoegen aan de oplossing met de Odoo standaard functionaliteit als uitgangspunt.
Wij zijn gespecialiseerd in koppelingen met webshops, EDI en leveren business consultancy op gebied van Boekhouding en controlling, CRM en supply chain.
Naast het implementeren leveren we uiteraard ook de ondersteuning tijdens het gebruik. We hebben een eigen helpdesk team, leveren training en ondersteunen bij migraties naar nieuwe versies.
Al met al staan we borg voor een lang en succesvol gebruik van Odoo.
Systeeminformatie
Odoo is een uiterst modern cloud gebaseerd ERP-systeem, met als uitgangspunt dat al je data op één plaats wordt opgeslagen. Niet voor niets heeft het systeem wereldwijd inmiddels meer dan 7.000.000 tevreden gebruikers. Odoo is geschikt voor kleine en middelgrote bedrijven maar ook multinationals o.a. Heineken, Toyota en Danone gebruiken het.
Hieronder vind je een kleine greep uit de vele mogelijkheden die Odoo biedt.
Met Odoo kun je gemakkelijk
• Contacten en contactinformatie opslaan (notities, emails, acties en notificaties)
• Verkopen ondersteunen (offertes, facturen etc)
• Voorraden beheren (meerdere magazijnen, locaties, barcode scanning, klant locaties etc)
• Productie besturen (BOM/Receptuur, werkplekken, planning, etc)
• Inkoop aansturen (min/max, inkoopadviezen, afroeporders, tenders, etc)
• Producten beheren (prijslijsten, kostprijzen, varianten, configuraties etc)
• Leads genereren via website, email, chats en mailings
• Boekhouden met Nederlands belasting regime
• Mailings versturen en evenementen organiseren
• Personeel administreren van vacatures tot jaarlijkse evaluatie
• Declaraties verwerken
• Kassa/POS aansturen
• Verkopen via de webshop
• Project management
• Helpdesk beheren (ticketing, notificaties, SLA’s etc)
• En nog veel meer
Door de modulaire opbouw is Odoo niet alleen geschikt voor bedrijven die stap voor stap willen overgaan tot implementatie van een nieuwe oplossing, maar ook voor bedrijven die stap voor stap hun bestaande systemen willen vervangen. Odoo laat zich gemakkelijk koppelen aan bestaande systeem.